Άγιε Βασίλη μου αυτά τα Χριστούγεννα θα ήθελα 6:12 λεπτά με αυτή την πουτάνα και σου υπόσχομαι από κει και πέρα να είμαι καλό παιδί.


date 22/12/09

25 σχόλια to “Φιλόζωη ΠΟΥΤΑΝΑ”

  1. Ελιά Μαϊστρα
    22 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:13 μ.μ.

    Μισό δευτερόλεπτο είδα..
    Δεν θέλω να το δώ ρεεεεέ!
    Πάρε και τα δικά μου λεπτά που θα μου χάριζε ο Αη Βασίλης..δικά σου!!

  1. tiktos
    22 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:18 μ.μ.

    Ελίτσα,άσε με τώρα...τα νεύρα μου

  1. Β.Bimbo( PR Profil )
    22 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:59 μ.μ.

    εγώ δεν το βλέπω..!

  1. τάκης τυρταίος
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:42 π.μ.

    Εάν πραγματοποιηθεί η ευχή σου
    σου δίνω και τον κάκτο
    που έχω στο μπαλκόνι
    70 πόντους είναι...

  1. OXΙά
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:50 π.μ.

    Μου έβαλες δουλειά tikto. Ψάχνω να βρω που μένει η πουτάνα.

  1. Ελιά Μαϊστρα
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:02 π.μ.

    Οχιαααααά
    αμα τη βρεις να μου πείς και μένα!!!
    Ελληνίς είναι;
    Περιμένωωωω!

  1. Φώντας
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 1:29 μ.μ.

    Ο κάκτος του Τάκη δεν φτάνει για το άτομο(;)

  1. kakalon
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 2:32 μ.μ.

    Στον ήλιο να την αλείψεις με μέλι να έρχονται οι σφήκες και να έχει στον κ*&^)ο τον κάκτο.

  1. Ανώνυμος
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 3:03 μ.μ.

    Ούτε εγώ το βλέπω.

  1. staxti
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:31 μ.μ.

    Γαμώ το κερατό μου γαμώ.Γαμώ την ανεξέλεγκτη ανθρώπινη γονιμοποίηση.Έτσι ακριβώς συμπεριφερόταν μια άλλη ψυχανώμαλη στο μωρό της σε μια παραλία για να καθήσει στο ήλιο μεσημεριάτικα γιατί ήθελε να έχει μπρούτζινο χρώμα το κτήνος.Είχε το θράσος να μου πει ότι δικό της ήταν το παιδί και έτσι γούσταρε.Όχι ρε τα παιδιά τα ζώα και όλα τα ανυπεράσπιστα πλάσματα είναι ευθύνη όλων.

    Βρείτε την!!!!!!!!

  1. Ελιά Μαϊστρα
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 4:44 μ.μ.

    Εμ τώρα βρήκε να κοιμηθει η Οχιά!!

  1. OXΙά
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 5:32 μ.μ.

    Ποιος κοιμάται εγώ; Νομίζεις. Για την κυρία με το παιδάκι στην παραλία έχω να πω ότι πριν από 5 χρόνια έτυχα σε μία ανάλογη σκηνή σε παραλία. Ακόμη τα σημάδια από την σφαλιάρα πρέπει να τα έχει στα μούτρα της η αγάμητη. Της άρεσε πάντως.

  1. OXΙά
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 5:54 μ.μ.

    Λοιπόν μάλλον σας έχω ευχάριστα. Το παιδί που πήρε το βίντεο από το προφίλ της καριόλας (που το είχε βάλει ως μαγκιά στο facebook) και το έβαλε στο Youtube, κατάφερε να ξεσηκώσει κάποιους οι οποίοι έκαναν μήνυση στην κυρία δίνοντας το βίντεο στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Τώρα το θέμα είναι ότι και να της πάρουν το σκυλί η ίδια θα βρει άλλο για να βγάλει την αγαμία της και το σκυλί μάλλον θα πάει στα γνωστά γκούλαγκ σκύλων.
    Ακόμα ψάχνω να βρω το όνομά της.Θα το βρωωωωωωωωωω......

  1. OXΙά
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:04 μ.μ.

    Επίσης βρήκα από το sofocrete.blogspot.com ότι το προφίλ της μαλακισμένης είναι αυτό http://www.facebook.com/mc.davari?ref=search&sid=1583198118.2480019626..1

    Όσοι πιστοί...προσέλθετε

  1. OXΙά
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:07 μ.μ.

    Επίσης βρήκα από το σελίδα που υπάρχει για την προστασία ζώων μέσω διαδικτύου αυτό και είναι επίσημο:
    "ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ. ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ. Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ. ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ, ΤΟ ΒΓΑΛΑΜΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.ΑΝ Η ΚΟΡΗ ΦΥΓΕΙ, ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ."

  1. OXΙά
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:09 μ.μ.

    Ερώτηση: Ψυχασθενής αλλά την πόζα για φωτογραφία κουλτουρέ στο facebook την είχε.

  1. Ελιά Μαϊστρα
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:24 μ.μ.

    ΡΈΕΕ δεν τα αφήνουνε αυτά τα πούστικα ότι είναι τρελλή και και όλες αυτές οι μαλακίες εναι @@ μάντολες.. Οχιά τί σύλλογος ειν' αυτός του έχουμε εμπιστοσύνη; Να ρωτήσουμε τον ΛΕΩΝ

  1. OXΙά
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:36 μ.μ.

    Τι με νοιάζει εμένα. Και "μέσα" και έξω, εγώ θα την βρω.

  1. tiktos
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 8:43 μ.μ.

    Αγαπητοί φίλοι ούτε οι κάκτοι φτάνουν ούτε τα μέλια και τα βούτυρα.

    Η οχιά έκανε καταπληκτική δουλειά και όποιος θέλει να δει την φάτσα της
    http://www.facebook.com/mc.davari?ref=search&sid=1583198118.2480019626..1

  1. μιά φορά κι ἕναν τρελλό...
    23 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:55 μ.μ.

    Το μόνο που θα ευχηθώ να είναι πράγματι έτσι όπως τα βρήκε η ΟΧΙΑ και να 'χει φύγει το ζωντανό απ' τα χέρια της.

    Τικτο αν ο κυριούλης με τα κόκκινα σου κάνει το χατήρι κι εγώ μαζί...

  1. tiktos
    24 Δεκεμβρίου 2009 στις 1:25 π.μ.

    @ μαμούφι,
    αυτό δεν μου φτάνει

  1. Greek Rider
    9 Ιανουαρίου 2010 στις 7:29 μ.μ.

    Απίστευτη αγριότητα. Απορώ αυτοί οι άνθρωποι αν είναι καθυστερημένοι ή φυσιολογικοί. Κάπου άκουσα ότι της πήραν το σκύλο μακριά.

  1. Ανώνυμος
    12 Ιανουαρίου 2010 στις 9:30 μ.μ.

    Είδα το βιντεο (όχι όλο βέβαια) χτες το βράδυ και μου γύρισε το στομάχι. Ούτε σχόλιο δεν μπόρεσα ν'αφήσω.
    Τι να πεις άλλωστε...
    Ελπίζω το σκυλάκι να είναι πια ασφαλές.
    Όσο όμως σκέφτομαι πως κάτι τέτοια άτομα έχουν συχνά "εξουσία" πάνω σε μικρά παιδιά και σε ζωάκια ...τρελαίνομαι!!!
    Δανάη

  1. tiktos
    12 Ιανουαρίου 2010 στις 9:37 μ.μ.

    @
    GR
    αν σκεφτείς ότι έχει το ίδιο δικαίωμα ψήφου με σένα, βγάλε συμπέρασμα.

    @
    ΔΑΝΑΗ,
    αν σου πω ότι ούτε και εγώ το έχω δει όλο;

  1. Ανώνυμος
    12 Ιανουαρίου 2010 στις 10:44 μ.μ.

    Ναι, Τίκτο, σε πιστεύω απόλυτα.
    Δυστυχώς όμως κάποιοι αντέχουν (όχι μόνο να τα βλέπουν αλλά και) να τα κάνουν.
    Απελπισία...
    Να είσαι καλά.
    Δανάη