«Είμαι εναντίον κάθε τιμητικής διάκρισης
απ’ όπου κι αν προέρχεται.
Δεν υπάρχει πιο χυδαία φιλοδοξία
από να θέλουμε να ξεχωρίζουμε
αυτό το απαίσιο «υπείροχον έμμεναι» άλλων,
που μας άφησαν οι αρχαίοι.
Είμαι εναντίον των βραβείων,
γιατί μειώνουν την αξιοπρέπεια των ανθρώπων.
Βραβεύω σημαίνει, αναγνωρίζω την αξία κάποιων κατωτέρων μου,
και κάποτε θα πρέπει να απαλλαγούμε από την  συγκατάβαση των μεγάλων.
Παίρνω βραβείο σημαίνει,
παραδέχομαι πνευματικά αφεντικά,
και κάποτε θα πρέπει να διώξουμε τα αφεντικά από την ζωή μας.
Είμαι εναντίον των χρηματικών επιχορηγήσεων.
Σιχαίνομαι τους φτωχοπρόδρομους που απλώνουν το χέρι τους για παραδάκι.
Οι χορηγίες, μεγαλώνουν την μανία μας για διακρίσεις και την δίψα μας για λεφτά.
Ξεπουλάνε την ατομική ανεξαρτησία μας……
… Είμαι εναντίον των εφημερίδων,
χαντακώνουν αξίες, ανεβάζουν μηδαμινότητες, προβάλουν ημετέρους,
αποσιωπούν τους απροσκύνητους
είμαι εναντίον των κλικών.
Προωθούν τους δικούς τους, όλους τους άλλους τους θάβουν,
όποιοι δεν τους παραδέχονται καρατομούνται.
Κυριαρχούν οι γλύφτιδες και οι τσουτσέδες.
Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι το μέλλον ανήκει στα σκουπίδια.
Είμαι εναντίων των κουλτουριάρηδων.
Όλα τα αμφισβητούν, εκτός από τις τρίχες τους.
Τους έχω μάθει καλά.
χαλούν τον κόσμο με την κριτική τους.
Όλους τους βγάζουν σκάρτους και πουλημένους.
Και μόλις πάρουν το πτυχίο, αμέσως διορίζονται στο υπουργείο.
Από παντού βυζαίνουν.
Και ο ιδεαλισμός του ξεφουσκώνει, μέσα στα βολέματα του κατεστημένου.
Είμαι εναντίων κάθε ιδεολογίας.
Σε οποιαδήποτε απόχρωση και αν μας την πασάρουν.
Όσο πιο γοητευτικές και προοδευτικές είναι οι ιδέες,
τόσο πιο τιποτένια ανθρωπάκια κρύβονται από πίσω τους….»

Ντ. Χριστιανόπουλος

Είμαι εναντίον σε κάθε βραβευμένο από την Werkstatt Deutschland πορδηπουργό, που δεν κάθεται σταυροπόδι μην τυχόν και συνθλίψει τον εγκέφαλο.
Είμαι εναντίον των υπουργών οικονομικών, οι οποίοι άλλαξαν 40 τζάμια μέχρι να καταλάβουν ότι φορούσαν σπασμένα γυαλιά.
Είμαι εναντίον της χώρας μου.
Κάτω η Κίνα.

date 5/10/10

24 σχόλια to “ΕΝΑΝΤΙΟΝ”

  1. ΛΕΩΝ
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 6:11 π.μ.

    Συμφωνώ με τον αγαπητό μου Χριστιανόπουλο.
    Νομίζω όμως μια εξαίρεση πρέπει να δεχθώ.....ένα βραβείο ανοικτής παλάμης! Σε ποιον? Κι αν ακόμα ήμουν η θεά Κάλι....δεν θα τους προλάβαινα!
    Καλημέρα

  1. tiktos
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 7:04 π.μ.

    Θεά Κάλι,όλοι οι κανόνες έχουν τις εξαιρέσεις τους..:-))
    καλημέρα

  1. tiktos
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 7:04 π.μ.
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
  1. Swell
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 8:31 π.μ.

    Καλημέρα, θα δεχόμουν να απονεμηθούν 2 βραβεία στον "πρωθυπουργό". Που θα τόνωναν και την οικονομία. Των κατασκευαστών ποδηλάτων και κανό.

  1. Ανώνυμος
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 11:32 π.μ.

    Γιούργια με γιαούρτια...είναι το απόλυτο βραβείο γι αυτούς.

  1. tiktos
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 11:54 π.μ.

    Swell,
    ναι αλλά το να είσαι κατασκευαστής προϋποθέτει... μυαλό.

    ArtiNOs,
    με πέτσα,για να τους μάσουν οι μύγες.

  1. OXΙά
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 3:37 μ.μ.

    Ωραίο tikto.

  1. tiktos
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 6:55 μ.μ.

    και που να ΄τανε δικό μου..:-))

  1. Δράκοντας
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 8:19 μ.μ.

    Και μένα μου τη δίνουν οι ψευτοκουλτουριάρηδες.
    Ενίοτε και οι ψευτοκυριλέδες.
    Έξω οι βλάχοι του θανάτου.
    Νόμος είναι το δίκιο των προβάτων.
    Σκουπίδια ενωμένα ποτέ νικημένα.
    Απαιτώ βραβείο clopyright.

  1. μιά φορά κι ἕναν τρελλό...
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 8:58 μ.μ.

    αχ μωρέ τικτούλη
    κι αν δεν έχει ακόμα δρόμο...
    ουουου!!! και βραβεία να δουν τα μάτια σου
    κι άλλους τόσους βραβευμένους...

  1. Iptamenos Ollandos
    6 Οκτωβρίου 2010 στις 10:30 μ.μ.

    Εξαιρετικός ο Χριστιανόπουλος, πάντα απολαυστικός ο Τίκτος :))
    Να είσαι καλά αδελφέ.

  1. tiktos
    7 Οκτωβρίου 2010 στις 6:38 π.μ.

    μαμούφι
    τι να πω...
    μέχρι να αρχίσω και γω να πετάω παπούτσια....
    αλλά είναι ακριβό σπορ..:-)

    ιπτάμενε
    tiktos με πατατούλες στον φούρνο:-))

  1. Iptamenos Ollandos
    7 Οκτωβρίου 2010 στις 8:58 π.μ.

    Καλημέρα Τίκτο,
    επειδή σε νιώθω απόλυτα με αυτά που είπες στο μαμούφι για τα παπούτσια, πάρε αυτό για να εκτονωθείς και να προπονηθείς, μέχρι να μαζέψεις τα λεφτά για να αρχίσεις το αληθινό σπορ... :)))

    http://www.greekpayback.com/game_3.htm

  1. frizArta
    7 Οκτωβρίου 2010 στις 10:43 π.μ.

    Μας ξύπνησες, tikto

  1. tiktos
    7 Οκτωβρίου 2010 στις 3:56 μ.μ.

    Δράκοντα
    το clopyright διατίθεται σε χρυσό, ασήμι και σε ομόλογα ελληνικού δημοσίου.
    Αλλά ο χρυσός και το ασήμι τελείωσαν.:-)

    ιπτάμενε
    αδερφέ,δεν έχω λόγια να σου πω πόσο θαυμάζω τον εαυτό μου,
    Του έριξα εφτά τσαρχιές σε είκοσι δευτερόλεπτα.

    Μαύρη Ντάλια
    όχι εγώ,μακάρι να μπορούσα να τα πω έτσι,μακάρι το μυαλό μου να σκεφτόταν έτσι

  1. Unknown
    7 Οκτωβρίου 2010 στις 9:13 μ.μ.

    Οι αποδεκτες βραβειων αποδεικνυουν ποσο κρετινοι ειναι, καθως δεν αντιλαμβανονται πως ο βραβευων επιβεβαιωνει τον εαυτον του.
    'Μπραβο παιδι μου, ετσι θα το 'κανα και γω!!!'

  1. tiktos
    8 Οκτωβρίου 2010 στις 7:06 π.μ.

    taspa
    ακριβώς.

  1. Σιγαλας Μακαριος
    8 Οκτωβρίου 2010 στις 2:56 μ.μ.

    πολύ πολύ πολύ καλό...\Παντα επικαιρος ο Χριστιανόπουλος, ΠΟΙΗΤΗΣ με κεφαλαία...
    καλημέρες Τικτο...

  1. Ανώνυμος
    8 Οκτωβρίου 2010 στις 5:53 μ.μ.

    Έλα που εμένα μου αρέσει αυτό που έγραψες εσύ.Θέλω κι άλλα εναντίον για την Κίνα.:))

  1. tiktos
    8 Οκτωβρίου 2010 στις 8:48 μ.μ.

    Wishmaster
    απροσκύνητος και πάντα στην απ' έξω ο Χριστιανόπουλος.
    Αλλά θα μου πεις τα βραβεία "αλήθειας" τα παίρνουν οι ψεύτες.

    Στάχτη
    εντατικά μαθήματα κινεζικών αν θέλουμε να μας πάρουν αύριο για δουλειά.

  1. Despina
    16 Οκτωβρίου 2010 στις 4:20 μ.μ.

    σωστός!

  1. tiktos
    16 Οκτωβρίου 2010 στις 7:44 μ.μ.

    Despina
    Ο Χριστιανόπουλος υποθέτω..:-)

  1. Ανώνυμος
    20 Οκτωβρίου 2010 στις 1:56 μ.μ.

    http://www.youtube.com/watch?v=a9rWo1g_3iY


    ειναι ενταξει, δεν ειναι κινεζοι.

  1. tiktos
    20 Οκτωβρίου 2010 στις 6:46 μ.μ.

    Εν αρχή ην ο ήχος,
    πολύ καλή εκτέλεση,με σεβασμό.

    Υ.Γ. προφανώς τα ελληνικά θα τους φαίνονται κινέζικα.:-)
    ειδικά με το "ρο"
    το τλένο
    Νοέμβλης
    Κατελίνη